Marketing

Sedam razloga za oglašavanje na radiu. Preuzmite ovdje cijenik naših usluga.

  • Vaša poruka ciljano dolazi do Vaših kupaca
    Različiti radiji privlače različite slušatelje. Pravilan odabir radija Vam omogućava selektivnu komunikaciju prema točno onim slušateljima kojima se želite obratiti!
  • Radio dolazi do slušatelja u pravo vrijeme i na pravom mjestu
    Većina radijskih slušatelja uz slušanje radija radi i nešto drugo. To znači da možete doći do slušatelja u ključnim trenucima – kada su na putu do posla, surfaju internetom, prije izlaska, i tako dalje. Sada, kada se radio može čuti preko pametnih telefona i interneta – ti ključni trenuci su još prisutniji. Istraživanja pokazuju da oglašavanje koje je relevantno u odnosu na ono što ljudi tada rade ima 60% veću vjerojatnost da će biti primijećeno.
  • U svijetu kada smo sa svih strana napadnuti oglašavanjem, radio dopire od slušatelja
    Istraživanja pokazuju da radio, zajedno sa kinom, ima najmanji nivo izbjegavanja oglašavanja – ljudi rijetko mijenjaju stanicu, i spremni su slušati bilo koju poruku koja im je relevantna, kreativna i interesantna. Ovo je sjajna prilika za oglašavanje s kojim se želi doći do novih kupaca, ili reći postojećima nešto što još nisu znali.
  • Radio ima multiplikativni efekt na oglašavanje u drugim medijima
    Kada oglašavanju na televiziji, internetu ili u tisku dodamo još jednu dimenziju-reklamiranje na radiju, učinak oglašavanja višestruko raste. Čini se da radijski multiplikativni efekt proizlazi iz činjenice da je radio samo zvukovni mediji, i zbog toga stimulira druge dijelove mozga. Dokazano je da se višestruko vraća uloženo jer potrošači postaju svjesniji proizvoda koji se nudi.
  • Radio stvara brandove
    Na isti način na koji radio stvara hitove, stvara i osjećaj sveprisutnosti brandova. To je zbog dva razloga – prvo, jer uspješne radijske kampanje imaju puno oglasa u kampanji, i drugo, jer slušatelji dugo slušaju radio (u prosjeku 14 sati tjedno). Uz relativno malo ulaganje, oglašavanjem na radiju možete stvoriti disproporcionalno veliki udio u svijesti o brandu.
  • Radio stvara odaziv, pogotovo online
    Radio je uvijek bio jak “poziv na akciju” medij. Sada je taj poziv na akciju još izraženiji jer smo dio svijeta u kojem su brandovi i potrošači udaljeni samo jedan klik! Istražili su i to. U svakom trenutku 1/5 ljudi na internetu sluša i radio – dakle, doslovno su 1 klik od interakcije s brandom.
  • Radio je prijatelj
    Slušatelji koriste radio zbog emocionalnih razloga – da se oraspolože, kako im ne bi bilo dosadno u autu ili da se ne osjećaju izolirano dok rade svakodnevne stvari. Ovo vodi k tome da vide radio poput prijatelja, a ovo je vrlo vrijedan kontekst unutar kojeg se pojavljuje oglašivač. Još je moćnije kada se oglašavanje proširi kroz brandirani sadražaj – sponzorstva i promocije. Kada voditelj na radiju priča o “našim prijateljima u Kompaniji X” slušatelj sluša o prijatelju prijatelja – ovo ima snažan efekt na percepciju branda.

[lbg_audio5_html5_shoutcast settings_id=’3′]